Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Fredagsmys

Kategori: -Recept & mums på min tallrik

Idag hade vi en riktigt lång sovmorgon. Vi vaknade kl 13 av att min kära mamma ringde och väckte oss. Idag fyller en av mina bästa vänner år, så vi ska ut och fira henne med en middag. Ska bli riktigt trevligt! Bilder kommer imorgon.

Igår kväll hade jag och min kärlek en myskväll. Pojkvännen lagade en supergod middag med oxfile, bakad potatis, stekta kantareller med lök, pepparsås och en sallad. Till efterrätt blev det fruktsallad!

Hoppas du får en härlig lördag!

xxx

PS. Håller på med ett inlägg om IBS efter en intressant diskution med Melissa, men det är mycket att skriva, så det dröjer några dagar till.



Fruktsallad med apelsin, kiwi och äpple med massor av vitaminer och mineraler. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: