Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Hungrig, Hungrig, Hungrig

Kategori: -Detox/Rening

Nu är jag så hungrig att jag ligger och fantiserar om olika grejer som jag bara vill äta. Getost, hushållsost, bacon, en gräddig potatisgratäng eller varför inte bara en enkel smoothe. Men jag måste börja äta fast föda långsamt sen, så de ska inte bli någon stekt eller fett mat på några dagar ändå.t Man saknar att tugga också!

En sak jag inte saknar alls är kaffe och cigaretter, så det är ju i alla fall positivt. Min onyttiga vana chips saknar jag som vanligt.

Dricker mycket vatten och mycket juicer, och har inga obehagliga symptom. Men kanske för att jag inte gör annat än att ligga ner och kollar på TVn.

xxx

Kommentarer

  • Mikaela Bjerring säger:

    Jag Skrev för ett par veckor sedan ett inlägg baserat på en forsknings studie som tyder på att man kan stimulera mättnadskänslan genom att tänka på att man äter!

    Det kanske kan hjälpa :)


Kommentera inlägget här: