Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Weekend away

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej Hej,

Efter många fram och tillbaka blir det Tjörn resan till helgen, vi ska fira min lillebrors födelsedag, min lilla lilla bror blir 20 år. Han sa att han inte skulle fira sin dag med fest för att han hellre vill umgås med mig och min kärlek. Men jag sa att vi vill följa med på fest om han vill, men vi får se vad som händer. Kanske går ner på "Fiket" och tar en öl och lyssnar på trubadur. Mysigt!!

Hur som helst blir de inte många inlägg i helgen eftersom att vi ska umgås så mycket vi orkar med familjen. Men önskar dig en ur mysig helg. =)

Kram kram

Kommentarer

  • Mika säger:

    Sv: Förstår det! Det var verkligen en upplevelse :)

    Ha det så fint på Tjörn!

    2012-01-19 | 21:49:21
    Bloggadress: http://elfstromskans.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Neeeeeej du får inte gå te cafét utan mig. Jag blir ju så vansinnigt avundsjuk då. Det blir inget tjörn i helgen. Fast jag är ganska glad ändå - snart kommer darling och plockar upp mig i Borås - så ska vi dra te Ullared och leta efter en kristallkrona till sovrummet.

    2012-01-20 | 15:06:07
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: