Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Stolt ägarinna till ny konst

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

2 år har gått sen jag såg denna tavla som en av mina bästa vänner målade för en utställning på Vara Konsthus med tema "Vatten", och nu äntligen har jag beslutat mig för att köpa den, mot min kärleks vilja som inte tycker den passar i något av våra rum. =) (Vi har ett turkost kök, blått och orange vardagsrum, mörklilla sovrum och ett gröns arbetsrum där inget får plats). Tavlan är ganska stor, 1x1m.
 
Rekommender starkt att ni besöker hennes sida med massor av målningar som hon skapat.
Hennes sida hittar ni här--> (XX)


Tjoho, äntligen!
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Den är jättefin! Och om ni har ett så färgglatt hem så passar den säkert alldeles utmärkt :-)

    Har kikat på hennes alster. De har en härlig energi med alla färger.

    Svar: Hej Hej, Ja visst har hon alldeles underbara tavlor, vi har en rosa sen tidigare också. Du och jag har helt rätt om att de kommer passa jättebra in, får se vad kärleken säger. Han får väl ställa en TV i sovrummet så han får som han vill också. ;-) (Nä det får han faktiskt inte) Kram kram
    Sabine J Ö

    2012-07-04 | 12:14:12
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se
  • Piccolacasa säger:

    Så fin! Påminner mig om Gynning! Jag har en litografi och ett glas av henne. Gillar dem massor!
    Kram!

    Svar: Jag hade inte sett något av Gynning innan du sa de nu, så jag googlade och du har helt rätt. Dom påminner om varandra lite, speciellt med all färg. Såg vinglas och dom var också coola. Häftigt med en målning på glasen. Kram kram
    Sabine J Ö

    2012-07-04 | 20:41:02
    Bloggadress: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här: