Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Avbokat

Kategori: -Mina tankar & känslor

Vaknade med nervositet, fjärrilar i magen, ofocuserade tankar och svimfärdig.Gjorde till och med picknick att ta med. Men nu är jag bara besviken på vädergudarna. Jag och kärleken hade bokat in ett fallskärmshopp i Västerås men det är låga och gråa moln över flygplatsen så nu blir det inget hopp. Vi får helt enkelt hoppas på att det blir fint väder snart så att hoppet kan bli gjort. Vill vara fastbunden kring en instruktör, lyfta på benen, bara falla utåt och sen skrika. 4000meter från jordens yta, fritt fall i 1 minut och sen sväva ner mot marken. Fantastiskt!
 
Nästa inlägg om hoppet blir efter att jag har fallit. Håll tummar och tår för att vädergudarna är på vår sida inför nästa inbokade hopp. 
 
Kram från Välbefinnaren.
 

Kommentarer

  • Camia säger:

    En sommar för många, många år sedan tog jag fallskärmcertifikat, eller började åtminstonde. Det blev väl cirka 7 hopp på en hel sommar eftersom det oftast blåste för mycket för oss nybörjare. Men här pratar vi adrenalin-kickar!! :)

    2012-07-01 | 20:46:55
    Bloggadress: http://divyaspa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: