Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Betyg och middag

Kategori: -Pluggdagar

Igår fick jag betygen på mina första Case History, A på båda, vilket är fantastiska nyheter för både mig och mina "Försökskaniner". I det steget var det att lära sig förstå vikten av alla frågorna och tyda alla svaret som man får av försökskaninen. Och sen en tydning av dessa för att förklara anledningen till att problemen kommit upp i kroppen. I nästa steg ska jag lära mig ge råd om "behandling"/treatment och vilka kostråd man kan göra för att må bättre.  

Ikväll ska jag och 8 av mina kollegor gå på middag på stan, tapas ska det bli. Men det kommer inte att bli allt för sent eftersom att alla jobbar imorgon, medans jag har min pluggdag. To-Do för imorgon är att läsa igenom anteckningar och uppsatser från modul 8 samt skicka in uppgifterna för modul 14.

Kram kram Välbefinnaren

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hej :) Bra blogg! Besök gärna min hälsoblogg och se hur jag lyckades gå ner 20 kg! Fitsporella.blogg.se

    2012-06-20 | 12:30:07
    Bloggadress: http://fitsporella.blogg.se
  • Linn säger:

    Grattis! Så roligt. Det är värdefull kunskap du införskaffar dig.

    2012-06-20 | 21:46:25
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här: