Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Midsommarr foton

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Min något för stora midsommarkrans. Men det blev en krans i allafall, och fin blev den också.
 
 
 
Midsommarlunchen hos svärmor och sen en liknande till kvällen. 
 
 
Sånghäfte med snapsvisor.
 
 
Vacker utsikt från huset, men tvär var inte vädret helt på våran sida men nästa morgon var det fint väder så vi fick tillfälle att njuta av värmen och solen.
 
 
Vackra ting i trädgården.
 
 
Livemusik av Mr K, Mr H och Miss J. Det slutade i allsång för all. Super kul stämning!!
 

Kommentarer

  • Camia säger:

    Precis som en midsommar skall vara, fin krans och till och med ål på tallriken.

    2012-06-25 | 11:14:18
    Bloggadress: http://divyaspa.blogg.se/
  • Rinki säger:

    Vilka fina bilder, du var jättefin och kransen med! Låter som att du hade en trevlig midsommarhelg.

    Sv: Kul att du vill vara med på Challengen, vissa kan ju vara rätt tråkiga, men kände att det kanske är roligt för läsarna att få reda på lite smått och gott om en själv, saker som man kanske inte direkt bloggar om.

    Hm, jag får ta och kolla upp Mood vid tillfälle, dock så börjar jag arbeta imorgon efter midsommaruppehållet och sedan kommer det att vara full rulle mer eller mindre fram tills augusti :/ hej och hå, men det är bara att hoppa på tåget och hoppas på det bästa så att säga.

    Min midsommar var väldigt trevlig, hade mysig middag tillsammans med Es mamma och hennes pojkvän (och E såklart), vi åt gott tillsammans och spelade lite spel.

    Kram

    2012-06-25 | 16:58:37
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • blackelf säger:

    Nice att se lite av fröken Välbefinnares privatliv ibland. Hade inte sett dig på bild innan förutom den lilla bilden på framsidan. Vad fin du är! Guess it sort of happens när man tar hand om sig!
    Märker att jag har varit kass på att svara på kommentarer och blogga samt hålla mig uppdaterad bland mina favvobloggare. Märkte att jag hade en hel del som jag missat! Massa intressant läsning!

    Jag tror vi pratade om en vapengarderob/överlevnadsgarderob tidigare XD Nåväl, i mitt fall skulle det räcka med en väska med det nödvändigaste. Typ en väska man kan rycka till sig och dra iväg med och kunna klara sig i 72 timmar eller så. Synd att mat intw håller så bra. Men proteinpulver har väl ganska lång hållbarhet? Samma sak med mörk choklad. Vatten vet jag inte heller om det håller sig bra en längre tid.
    Vad skulle du absolut plocka med dig i en nödsituation? Tänk dig lite "expedition robinson"..Kniv vore bra. Men jag tror helt klart på min machete! Den funkar som både spade, yxa OCH kniv!

    Jag hade också en fin midsommar trots brist på bilder.. Hoppas du har en bra fortsättning på den svenska sommaren trots regn och rusk! *Kram!*

    2012-06-26 | 05:53:23
    Bloggadress: http://ladyinblack.blogg.se
  • Sari säger:

    Vilka härliga bilder och vilken fin midsommarkrans, sitter perfekt på dig ju! :) Kramis

    2012-06-27 | 08:35:57
    Bloggadress: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här: