Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Pluggonsdag med förberedelser

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej,

Idag har jag läst igenom mina uppsatser från modul 1-8 och mina anteckningar från dessa delar, för att friska upp mitt minne av det jag lärt mig tidigare. I veckan ska jag läsa del 9-14. Dessutom har jag uppdaterat frågeformuläret till svenska samt uppdatera det lite. Sen kontaktade mina "försökskaniner" med frågeformuläret som dom ska fylla i. Inte så mycket plugg idag alltså, mest praktiska saker som behövs göras.

Önskar dig en fantastisk onsdagskväll.

Love and light från Välbefinnaren.

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Det är skönt med lite mindre plugg ibland!



    Sv: Ghassoullera är en slags lera i pulverform eller som små kakbitar som man kan blanda med rosenvatten eller vanligt vatten för att ha som ansiktsmask eller till håret, helt naturligt :) vi köpte det när vi var på semester i marocko för inte så länge sedan.



    Jag trodde också att henna alltid var röd men sedan hittade jag färglös henna på Life hälsokost och blev jätte glad! Rött är inte riktigt min färg..



    Ja, precis som du säger! Min farmor har på äldre dagar blivit väldigt intresserad av att äta nyttigt så som ångkokt mat och så vidare men samtidigt kan hon inte sluta med vin och cigaretter..



    Jag har inte alls samma kroppstyp som du (tyvärr)så jag har ingen erfarenhet av viktuppgång, jag brukade träna väldigt mycket för några år sedan då jag dansade men när jag sedan slutade med det gick jag automatiskt upp en del men det var väl för att jag inte längre förbrände så mycket som tidigare. Både viktuppgång och viktnedgång handlar väl mest om att göra det hälsosamt och att försöka gå upp/ner i vikt genom att bygga muskler och stärka kroppen. Om jag hittar någon artikel säger jag till!

    2012-06-14 | 01:36:08
    Bloggadress: http://naturligbebis.se
  • Annika säger:

    Låter som att du har varit väldigt flitig!

    ps: en hel by har jag aldrig hört talas om där man kan dyka. Vi var vid statyer som de har sänkt ner i Karibien men något annat känner jag tyvärr inte till!

    2012-06-14 | 08:35:16
    Bloggadress: http://bringblingtoeverything.com
  • Linn säger:

    Hej! Har du fått tillräckligt med försökskaniner? Annars kan jag tänka mig att ställa upp, beroende lite på hur detaljerad info som behövs om far- och morföräldrar.

    2012-06-16 | 20:09:00
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här: