Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Spontan AW

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

I fredags var jag och två vänner på en spontan AW, sen fick jag reda på att Sverige spelade mot England i fotbollen så då ville jag också kolla. Lagom till andra halvleken var jag hemma i soffan med kärleken.

På Boquerian åt vi flera olika tapas rätter (missade att ta foton) och min absoluta favorit var tonfisken och dippen till ostronen. Mina musslor var ganska smaklösa. Men nu vet jag vad jag inte ska beställa på tisdag när vi planerat in en AW/middag där. Någon av er som varit på Boquerian i MOOD-centret??

Kommentarer

  • Rinki säger:

    Nej, jag har faktiskt inte varit där, jag har inte ens varit inne på Mood, vart ligger det? Jag har funderat på att titta förbi där någon dag.

    Sv: Kul att du har din mentor i Örebro som du kan prata med om utbildningen, det måste vara jätteskönt! :)

    Nya killen på jobbet är för övrigt väldigt schysst, så so far so good.

    Hur ser din dag ut idag?

    Kram

    2012-06-17 | 10:46:34
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här: