Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

En kryssningskväll med massor av rock

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej,

Då vaknaden man upp kl 11 idag av att min vän pratade på, som bara hon kan göra. =) Men som tur var kunde vi alla somna om igen efter det. Vi började med en middag på "Grill House" där dom hade den bästa förrättsbuffen du kan tänka dig. Rökt lax, pestomozarella, fetaost, sill av olika slag, rödlök, mer lax, chorizo, potatis, svampröra, grillad kyckling, rostbiff, oliver, sallad, melonsallad och mycket mycket mer. Till maten delade vi en flaska vin. Sen lyssnade vi på Rock hela kvällen, drack drinkar och pratade om livet.

Tina blev jätteglad för vår födelsedagspresent. Ett PROVA-PÅ-DYK när hon och jag är i Indien. Ska bli så kul att få dyka med henne.

Min vän Tina stylade mig så att jag blev lite rockig, så att jag passar in med alla rockers!! Tyckte att jag blev rätt cool! Här kommer fotobevis!! 

En kanonkväll med firandet av en av bästa vännen och med människor vi älskar.

(Fler foton finns på Tinas Blogg här---> X )







Kommentarer

  • Rinki säger:

    Wow, vilka fina bilder och vilken otroligt snygg bild på dig! Du ser jättefräsch ut och jag gillar verkligen frisyren på dig.



    Sv: Jadu, jag har inte kollat alla avsnitt av Once Upon a Time än, men jag antar också att MC-killen är god och nej, dessvärre vet jag inte när den serien kommer att komma tillbaka, tror inte att det är helt bestämt än.



    Hur har du det?



    Kram på dig!

    2012-03-31 | 13:55:08
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    vad kul, riktigt härigt det såg ut. Snygg du var :)

    2012-03-31 | 16:59:54
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Tack som fan för att ni hängde på! Grym kväll!! Du är så himla snygg! Och tack ännu mer för roliga presenten!!! Många utropstecken blev det nu märkte jag haha.

    2012-04-02 | 09:52:29
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: