Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Gästbloggar hos Lavali

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

Idag har jag gästbloggat hos lavali.blogg.se klicka här ---> (x) Och jag tycker det är så spännande att få synas hos henne. Gör ett besök hos Lavali (Melissa) du också, för att se mitt inlägg och hennes!

(Nu fungerar också min sök funktion, så sök och se om jag skrivit om det ni önskar hitta information om. )

Kram kram

Kommentarer

  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    hehe hoppas de drog lite besökare till dig :)



    Svar:

    Jaaa stuvad spenat heter de ju haha, glömmer alltid bort de enklaste orden.



    riktigt skönt att slippa mössa faktiskt, förstör alltid så håret står åt alla håll av att de blir så elektriskt :D



    det är läskigt hur man påverkar kroppen ja av sina matvanor. Lite kul att "experimentera" också och se hur man själv reagerar

    2012-03-13 | 17:14:27
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: