Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Helgens planer

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Imorgon åker jag till Vara, utanför Skara, för att träffa några av mina bästa vänner. Vi ska träffa Isla's bebis Sofia, jag och Tina ska planera våran resa till Indien som ni troligtvis kommer att få höra mycket om här på bloggen! Kvällen börjar med mys hemma hos Mill, med något mumsigt att äta!

Önskar er alla en skoj och mysig helg!

Kram

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Sv: Okej, men jag gillar när det är korta kapitel =) Ska nog ta och läsa den boken till sommaren :D



    Ha det underbart i helgen nu! =) Kramis!

    2012-03-01 | 22:33:04
    Bloggadress: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
  • Lavali säger:

    Svar:

    Ja vem vet hur framtiden ser ut, just nu sattsar jag fullt på bloggen, kanske man bara kan kopiera över haha.



    Hört fler de där tidsintällningen inte funkar på, mysko ju. Oh indien låter inte helt fel ju, kul att sticka iväg lite :)

    Vara ligger inte långt ifrån där jag är haha, världen är liten

    2012-03-02 | 00:26:00
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: