Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Indien bokningar

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Idag blir det inget fakta-inlägg, men lycko-inlägg blir det istället. Jag och min vän (x) har idag letat runt efter billiga flyg till Indien. Vi hittade super billiga biljetter till Delhi, så dom är nu bokade! Tjoho!! Så i december bär det av!!! Nu behöver vi bara hitta en billig biljett från Goa tillbaka till Sverige, men det tittar vi på nästa vecka. Sen måste vi boka några inrikesflyg i Indien också, till olika delar runt Indien efter den arrangerade resan.

Jag älskar att planera, det är ju upptrappningen av lyckan som gör en del av resan. Så jag har börjat på en "Att-Ta-Med-Lista" och en "To-Do-Lista". Förhoppningsvis blir listorna inte allt för långa. =)

Kram kram

Kommentarer

  • Rinki säger:

    Åh vad härligt :) blir så glad för din skull!!! <3



    Sv: Ja, den serien är helt underbar. Jadu, han verkar ju intresserad av boken, han på MC:n så kanske är han författaren av den? Nej, jag vet faktiskt inte. Är väl Grimms sagor bland annat.



    Äsch, vadå skriver som en kratta, på vilket sätt då? Tror absolut att du kan skriva om dina åsikter :).



    Yes, helgen laddade jag bara upp batterierna och tog det väldigt lugnt. Nu är den nya kursen igång, så det är bara att köra på.



    Kram på dig!

    2012-03-19 | 22:57:36
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • Melissa - I´m not what you expected! säger:

    Svar:

    Nej de är sant skillnad på kritik och ignorera :) men kommer lägga ut svaret om jag får det :)

    undrar också om de är skillnad på spenat och babyspenat? såg frågan var ställd men hittade inte svaret du gav

    2012-03-19 | 23:51:52
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • TIDSTJUVEN säger:

    Wow, Indien! :D Det kommer säkert att bli en helt fantastisk resa.

    2012-03-20 | 14:09:00
    Bloggadress: http://tidstjuven.blogg.se/
  • cherie säger:

    oj, vad roligt! <3

    2012-03-20 | 19:06:49
    Bloggadress: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här: