Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Påsk-Sverige-turné

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej hej,

Imorgon åker jag till Tjörn för att hälsa på min kära mamma och min lillebror för att få bli omhändertagen av mamma, prata skit med brorsan, kolla på film halva nätterna med brorsan, umgås med vännerna, gå på venissage och 40års kalas i Jönköping på lördagen. Några påskägg ska jag nog också lyckas att äta under min Sverige-Turné. 

Av denna anledningen kommer det vara lite färre inlägg under denna veckan. Jag önskar er alla en fantastisk påsk vecka med människor ni älskar.

Kram kram  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: