Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Sweden Rock Kryssning 29 mars

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Idag åker jag på Sweden Rock kryssning med min Rock-kompis, som fyller 30 år imorgon, hennes pojkvän och min kärlek. Klockan 19.15 avgår Tallink Silja med band så som Sodom, Heat, Marduk och Blind Guardian. Måste erkänna att jag inte alls vet vilka dessa är, kanske eftersom att jag inte lyssnar på så "hård" musik. Men vem vet, jag kanske hittar en ny favorit bland musik-heaven. De ska bli kul att vara lite rockig för en gång skull, min vän har lovat att styla mig så att jag passar in bland alla andra. HiHi. Jag har idag fixat med hennes pressent, hoppas hon blir glad "Take it, or leave it". ;-)

Idag blir det inga fler inlägg, men imorgon kommer bilder från äventyret.

Kram så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: