Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Våren är snart här!

Kategori: -Mina tankar & känslor

Måndag och jag känner att våren sakta komma fram. Solen sken som bara den när jag gick till jobbet idag, men det var fortfarande lite kyligt. Men förhoppningsvis kan man snart börja dra fram kjolar, klänningar och sommarskorna, och sen börja jobba på den där snygga solbrännan. Våren och sommaren är verkligen min favorit tid  på året. Då fryser man inte om fötterna, man är varm för de mesta, behöver inte ha så mycket kläder på sig och man bara njuter! Det känns som om det nya året börjar när våren tittar fram. Det är nu jag börjar planera vårens alla äventyr, funderar på hur man ska spendera sommarens semesterdagar (vi ska på roadtrip i Frankrike) och hur man ska hinna med allt. Man kan helt enkelt säga att jag nu kommit ur mitt ide!

Kram kram

Kommentarer

  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    tycker det såg jättebra ut :) Väldigt intressant men som alltid :)

    Tänkte lägga upp de på måndag, brukar ha mest läsare då :)

    2012-03-06 | 07:59:37
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • ⟩FITspiration ⫶ in(FIT)spireras till en hälsosam kropp säger:

    - Vill du hålla koll på vikten. träna och ha ett hälsosamt liv?

    - Har du tappat motivationen och fastnar alltför ofta i soffan med en chipspåse och dricka?



    Lugn! http://fitspiration.blogg.se är en blogg som endast postar motiverande och inspirerande bilder för att få dig att nå dina mål! Allt går, bara man vill!

    2012-03-07 | 11:40:52
    Bloggadress: http://fitspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här: