Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Juicing

Kategori: -Himmelriket med Juicer & Smoothie

Några dagar innan vår trip till Skottland var vi för att storhandla, givetvis köpte vi alldeles för mycket grönsaker. Så det slutade med att jag gjorde juice på dom flesta grönsaker och frukter i kylen och fruktskålen. Det blev fyra olika blandningar.

De lilla koppen innehåller ren ingefärsjuice, som jag gjorde juice av separat eftersom att jag inte kunde bestämma mig för i vilken juice jag ville ha den starka och intensiva smaken.

I det stora glaset till höger är det kärlekens favorit; apelsin, äpple och citron.

Juicen som är i den nedre delen av fotografiet är gjort på morötter, selleri, gurka och tomat.

Den gröna juicedrinken berättar jag mer om imorgon (om jag gjort rätt med tidsinställning av inlägg).

Under kategorin Juicer & Smoothies kan du läsa mer om varje frukt och grönsak som används i dessa juicer.





Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Vet ingen som använder sig juicemaskin så mycket som du=) Hur ska du kunna leva utan den i fem veckor i Indien haha.

    2012-05-15 | 08:20:33
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Annellisaa säger:

    gott när man gör egna juicer!

    2012-05-21 | 18:32:31
    Bloggadress: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: