Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Ted-Talk om att le

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hej Hej,
 
Min mamma har det mest smittande skrattat som jag någonsin har hört och hon får mig att skratta och le varje gång hon skrattar. Hittade efter lite internet surfing ett underhållande TED-talk på nästan 8 minuter om hur att le gör dig friskare och lyckligare. Kolla in föreläsningen här.
 
Le mot andra och dom kommer le till dig, och så går det runt runt runt! =D
 
 
 

Kommentarer

  • milla säger:

    Hej
    Du är den lycklige att få boken från ica förlaget som jag lottat ut maila mig din adress så fort som möjligt så de kan skicka dig boken.
    Grattis:)

    Svar: Ohhhhh klappar händerna av lycka! Vad glad jag blir. =))) Jag mejlar adressen direkt. Trevlig helg på dig. Kram
    Sabine J Ö

    2012-11-23 | 17:46:29
    Bloggadress: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: