Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Vår-Yoga inplanerad

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Jag och kärleken har nu gått på yoga i 8 veckor och har två gånger kvar innan denna kurs är slut. Men nu har vi bokat in oss på en ny yoga kurs till våren. Vi valde att gå nybörjatkursen en gång till, eftersom att vi känner att vi inte är helt klara och proffsiga i det vi lärt oss. Dessutom ska man inte stressa fram en teknik.
 
Kursen börjar innan jag har kommit hem från Indien, men jag kompenserar det med att jag då bor på ett yoga retreat på en solig strand med en av mina bästa vänner. Där vi yogar och mediterar flera gånger om dagen. Där kommer vi samla krafter innan vi återvänder till verkligheten och Sverige den 20 januari.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: