Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

1 års jubileum

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

Idag är det 1 år sen jag startade denna blogg av flera olika anledningar, för det första för att dela med mig av det jag lär mig till dom som är intresserade och för det andra för att bli mer motiverad av att lära mig mer. Genom att skriva om det jag lär mig så blir jag mer motiverad av att lära mig mer och förstå hur allt hänger ihop i kroppen.
 
Jag trivs med min blogg, men försöker ändå alltid utvecklas personligen, och utveckla bloggen, mer och mer så klart. Ibland kan det bli lite för mycket tid som spenderas på bloggen men då vet jag att jag får ta en liten break och så pussa lite extra på min pojkvän så han inte tror att han är i andra-hand. =) Det var faktiskt min pojkvän som kom på ideén med att börja blogga, vilket jag alltid kommer vara tacksam för Det var också han som kom på namnet VÄLBEFINNAREN, precis det jag är och vill utstråla. Vad tycker ni om min nya design förresten?? Utstrålar den mer välbefinnande än det tidigare utseendet?
 
Jag hoppas att ni trivs här hos mig och att ni lär er något nytt då och då. Ni är alltid välkommna hit och välkommna med frågor, tankar, funderingar och åsikter.

Kommentarer

  • elin säger:

    Jag tycker din blogg är jättebra! :)

    Svar: Tack, vad glad jag blir. =)
    Sabine J Ö

    2012-10-18 | 08:36:07
    Bloggadress: http://www.beriz.blogg.se
  • Linn säger:

    På tal om lärande igen... Jag läste någonstans att ett av de effektivaste sätten var att läsa en text och sedan skriva ner allt man mindes, och därefter göra om samma sak igen. Så jag tror att det funkar det du gör, att skriva ner det du lär dig. Keep blogging!

    Svar: I will in deed! =) Nog därför jag lär mig så mycket.... eller snarare så mycket som fastnar! =)
    Sabine J Ö

    2012-10-25 | 20:21:47
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: