Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Natural News . com-nyhet

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hej Hej,
 
Vet faktist inte om jag ska skratta (är det ett skämt?) eller gråta (Förjävligt), men hittade denna nyhet på naturalnews.com om läkare och assistenter som gick på lunchbreak mitt under en operation, patienten blev hjärndöd och dog sen några veckor senare. Detta hände i Lidkoping.
 
Läs hela artikeln här--->Här
 
Jag skäms ju nästan för att vara svensk!

Kommentarer

  • fia säger:

    Men..hur kan det hända?
    Jag tror jag svimmar..

    Svar: Jag vet, helt galet!! En del människor borde ju inte få jobba med så viktiga grejer.
    Sabine J Ö

    2012-09-15 | 21:51:15
    Bloggadress: http://www.fianathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här: