Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

ÄventyrsDax

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

Idag ska jag åka på semester. Först några dagar i London med kollegorna, sen några dagar i Brighton vid standen med vänner och slutligen firande med kärleken av vår 5 årsdag.
 
Så.... ni får höra mer från mig efter den 21 april både om semestern och hälsa!
 
Må Väl önskar den lyckliga Välbefinnaren

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Haha, du kan se det som att jag förvarat den åt dig så länge, just in case så att säga. Hoppas du har det fantastiskt i London & Brighton. Inte ett dugg avundsjuk, inte ett dugg...

    Svar: Inte ett dugg... eller hur! ;-) Det kommer upp foton och mer om tripen på bloggen ikväll...så klart! Blev ingen tattoo "I Love Brighton" denna gång heller!. Kram
    Sabine J Ö

    2013-04-16 | 18:56:28
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se
  • Maria alias Yogamamman säger:

    Hej, du har lämnat en kommentar på min blogg gällande min kommande yogaklass på Mamita. Mejla mig på [email protected] så får du mer info. Kram Maria

    Svar: Okej, jag mejlar! Hälsningar Sabine
    Sabine J Ö

    2013-04-22 | 08:31:45

Kommentera inlägget här: