Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Pluggvän, sushi och betygsättning

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej,
 
Igår fick jag sms från en kompis som frågade om vi inte skulle plugga tillsammans. Ja men vilken lysande ide tänkte jag. Så klockan 10 imorse serverades bananpannkakor och kaffe till Jen, kärleken och mig. I en timma pratade vi om våra semestrar, min till Indien och hennes i Syd Amerika (länge sen vi sågs).
 
Sen pluggade vi i några timmar. Jag läste igenom min uppsats om hur njurarna renar blodet och skapar urin och så finjusterade jag min målning av njurarna. Så läste jag igenom arbetet om magkanalen och tarmflora, super intressant. Och så gjorde jag småjusteringar på mina två Case Histories! Så Jag har idag skickat in 5 dokument till skolan för betygsättning. Världens Gladaste! Detta var del 17 av 20, så nu är det inte långt kvar. I del 18 ska jag läsa mer inriktat på olika typer av föda samt om muskler och skelettets funktion och uppbyggnad. Två nya Case Histories ska jag också ta! Jag letar fortfarande efter en till person, så om du är nyfiken av att lära dig mer om din egen hälsa och hur du ska förbättra den så kan du kontakta mig på [email protected].
 
Jen hade med sig sin ursöta hund så vid lunchtid gick vi en promenix med lilla Bella. Vi gick till sushibutiken så vi kunde inhandla lunch. Efter lunchen fortsatta pluggandet för oss.
 
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Yeah! Bra jobbat :-D

    Svar: Tack Tack! =D Kramis
    Sabine J Ö

    2013-04-10 | 18:32:59
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här: