Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Fun weekend

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

 
 
Fredagen började med en glad dag på jobbet där alla var på toppenhumör på jobbet. Det skulle ju bli dax för firmafest på kvällen. Klockan 16 fick alla en liten Goodiebag med chips, vatten, bubbel och drinkbiljetter inför kvällen. Vid 18 kom fyra bussar för att hämta hela företaget för en busstur upp till ett ställe på stan. Där serverades bubbel i baren, samtidigt som man fick ta en lapp med ett nummer på för att få reda på vid vilket bord man ska sitta vid. Jag hamnade vid ett gäng med kollegor jag inte pratat med tidigare och vi hade en och annan intressant diskussion under middagen. Sen var det dans hela natten tills det var dax att åka hem till min karl ooch bästa vännen som väntade där hemma.
 
 
Klädsel från firmafesten.
 
 
Bästisen Tina och jag tog det lugnt på lördagen tillsammans med min bror (som jag hittade i soffan när jag vaknade) och min karl. Vi fick strömavbrott precis innan vi skulle göra oss snygga inför kvällen då vi skulle ut på middag med två andra bloggare och svägerskan Amanda. Glada & underbara Linda och Pratglada & Härliga Mia.
Kvällen började på Hotel friends med vin på Lindas hotellrum innan vi förflyttade oss till hotellbaren för en gurkdrink. Sen åkte vi vidare in till Odenplan där vi åt på SaintBar, trevligt ställe med blandad ålder på besökarna. Veggoburgaren var väl i och för sig inte den bästa, men Linda och Mia åt gryta och sallad som såg jättegoda ut. Sen blev det fler drinkar och mer skratt på Läckra Grill och Irlänska Galway. Riktigt lyckad kväll alltså.
 
På söndagen åkte Tina vidare hem och jag julpysslade och sov hela söndagen.
 
Kram från Välbefinnaren
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: