Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Crazy Riga Trip

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

I fredags åkte jag och bästisen Tina till Riga på en kryssning över helgen, BÄSTA presenten på länge!Vi hade ungefär 6 timmar i Riga för turistande! Helgen har varit full av drinkar, god mat, sol, promenad och många gapskratt. Här kommer lite bilder från äventyret!
 
Solnedgången på båten. Underbart vackert!
 
G/T i baren efter middagsbuffen som var helt OK, Absolut bäst  var ostbrickan!
 
Love-bridge in Riga
 
ENORMA jordgubbar som säkert var genmanipulerade, men korgen man fick på köpet var supersnygg! (Den som man ser en aning bakom)
 
Posing med statyerna!
 
Utsikt från Skyline bar på Radison Hotell som var stängd. Dålig stil om vi får säga vad vi tycker. MEN väl på toppen (våning 26) såg vi en takterass på ett Galleri några gator bort. Så där blev det lunch!
 
Rödbetssoppa med potatis och Bloody Mary! Den godaste Bloody Maryn jag druckit kan jag berätta!
 
Päron, bär och getostsallad. Super gott! Efter lunch började vi röra oss ner mot färjan igen, men stannade på en pub för att prova riktig Lettisk öl. Till och med jag som inte dricker må mycket öl tyckte den var god.
 
Lekte modeller på däck. Läckert golv!
 
Soluppgång med champagne för att avsluta helgen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: