Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Detox och plugg

Kategori: -Detox/Rening

Idag vaknade jag vid 10 och började morgonen med att göra bananpannkakor till mig, kärleken och våran gäst. Till pannkakorna/plättarna blev det bär, spirulina och vetegräspulver samt ett glas mandelmjölk. Det blev så mycket mandelmjölk härmdagen när jag gjorde. Så glad att jag äntligen använde min mixer med ett tillbehör som man använder för att göra nötmjölk. Det blev så mycket mer mjölk än tidigare!
 
Idag har jag jobbat på mitt ena Case med min testperson. Intressant, meen det har gått väldigt långsamt idag. Jag har varit sååå trött idag igen. När jag känt denna trötthet har jag ätit lite för jag tror att det är brist på energi från föda. Jag hoppas att detoxen har en effekt så att energin läggs på rening av kroppen istället. Hoppas Hoppas! Till mellanmål har det idag varit samma som frukosten, bananpannkakor och mandelmjölk. Till lunch gjorde jag supergoda mandel och bönbiffar, recept kommer i senare inlägg. Jag ville använda mandelresterna efter att jag gjort mandelmjölk så jag använde de till biffar efter tips från instagram.
 
På eftermiddagen var jag så trött så jag tog mig ett bad och gick sen och sov middag en timma. Vaknade när kärleken kom hem och påbörjade middagen med Chili con Carne-Virgin (utan kött) med blomkålsris. Recept på det kommer också upp senare!
 
Imorgon är jag ledig igen, så då är planen att bli klar med mitt ena case.
 
Kram från Välbefinnaren
 
 

Kommentarer

  • fight4fit säger:

    Och nu kicka det där bananpannkaks-suget in! Kanske få bli som lyxfrukost till helgen!

    Svar: Så himla gott! Min karls favorit, av alla dom olika varianterna av plättar som jag gjort här hemma (keso, bovetem äpple). Hihi.
    Sabine J Ö

    2013-11-20 | 21:40:11
    Bloggadress: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här: