Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Upcoming thesis

Kategori: -Pluggdagar

Hej hej,
 
Idag har det gått ganska bra med studierna, jag är snart klar med arbetet kring hälsan hos min ene Försöksperson. Har skrivit klart allt, men behöver gå igenom allt så att jag inte missat något och rätta lite formuleringar. Slutresultatet behöver jag finjustera också.
 
Jag säger ganska bra.... jag har tänkt på mitt kommade examensarbete och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Jag fick ju från skolan ett exempel på hur arbetet kommer vara uppbyggt och vilka områden som det gäller. Anatomi, Nutrition, tre exempel på case där jag ska välja ut två att tyda och så 8 påstående där jag ska välja tre och skriva om i 3 timmar. Kaos i skallen! Jag blir osäker! Så nu sitter jag här och funderar på vilka böcker jag behöver läsa igen innan jag åker till England för sittning och jag har hittar fem böcker som jag absolut vill och kan läsa, men sen finns det dom ENORMA böckerna om Anatomi och Näring. Två böcker på totalt 3000 sidor och det skulle nog ta mig ett år att läsa dom båda från pärm till pärm. men jag får skumma igenom dom två böckerna istället. Hur tänker ni när såna här stora arbeten kommer upp? Har ni något tips?
 
Jag har också varit hos polisen idag för att fixa nytt pass inför Marocko resan.
 
Kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: