Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Gurkans egenskaper

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hej Hej,
 
Jag har alltid tänkt att gurka inte har någon specifik eller viktig förmåga på hälsan, för det är ju bara vatten. Men så hittade jag denna artikel hos Natural News som jag läser nästan dagligen. Har du fem minuter över rekommenderar jag dig att läsa den, antingen för att du redan älskar gurkan och vill veta mer eller för att du var som mig och har ingen positiv syn på grönsaken.
 
Kram kram

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Not to self: ät gurka efter en wild partynatt!

    Svar: Tummen upp!!! Kramis på dig
    Sabine J Ö

    2013-10-17 | 10:45:11
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: