Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Pluggdag med besök

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej,
 
Idag har jag fortsatt skriva och idag även tyda mitt ena Case History. Det har varit intressant och jag har behövt fördjupa mig i en del ämnen på tillstånd som personen har problem med. Intressant som tusan. Även om man har viktig infromation i bakhuvudet behöver man ibland bli påmind igen genom att läsa om det. Hälsa är ett otroligt pussel som är så fängslande!
 
Hann plugga i två timmar innan en vän kom över på kaffe. Hon ska åka till Australien i ett år så vi ville hänga lite innan hon drog. Vänner frågade om hon fick ta sig en liten tupplur medan jag fortsatte mina studier. Självklart fick hon det. Tre timmar senare kände jag mig klar för dagen och vännen vaknade, kärleken kom hem med sin vän som numera bor i vårat extra rum. Så då blev det mat och kaffe för oss alla.
 
Ikväll ska jag och kärleken åka till hans bror för att vara barnvakt till tre barn. Där blir det mer läsning av en bok som heter "The magnesium miracle" som jag köpte i sommras eftersom att mineralen intresserar mig.
 
En ovanlig pluggdag alltså. Men imorgon blir det mer plugg eftersom att jag är ledig imorgon också.
 
Kram kram så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: