Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Cravings at Natural News och mig

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hej Hej,
 
Kom över en artikel hos Natural News som kan vara intressant om man har cravings/sug efter olika typer av smaker. Kolla in artikeln här. Min craving jag har nu är ett godkänt betyg och ett diplom i kostrådgivning/natural Nutritionist, det finns inte med i artikeln. =) Jag har pluggat hela helgen och det har verkligen känts jätte bra. Det känns prositivt inför tentan som är måndagen den 14 april. Längtar tills det är över... men nervös inför framtiden. Vad vill jag med framtiden egentligen?!
 
Kram från Sabine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: