Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Rödbetans egenskaper

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hej hej,
 
Jag äter mesterdels rödbetor för att jag vet att det är nyttigt, men jag önskar att jag också hade något fantastiskt recept med rödbetor. Men den kunskapen saknar jag helt, har du något förslag?
 
Här kan du läsa en artikel om rdbetans hälsoegenskaper. Rening, energigivande, mot depressioner med flera. Kolla in artikeln hos Natural News.

Kommentarer

  • milla säger:

    Har lite recept i arkivet på bloggen:)

    Svar: Kollade i arkivet hos dig lite snabbt. Soppan du hittade hos Allas lätt go som tusan med fetakrämen. Så många olika recept som det finns. Får se vad det blir härnäst hos mig. Kramis på dig
    Sabine J Ö

    2014-05-04 | 14:54:55
    Bloggadress: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: