Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Uppföljning av Case History

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej,
 
Idag har jag pluggat vidare inför tentan i april. Jag skulle väl inte kunna påstå att det var en bra dag. Det började med att jag "försov" mig till klockan 11, sen hade jag huvudvärk och var ofokuserad. Men den senaste veckan har jag dels lagt upp en plan för hur jag ska studera och dessutom har jag gått igenom de första tio modulerna. De var de enklare delarna, så nu börjar det mer med anatomi, fysiologi och hur allt är uppbyggt till ett enormt puzzel.
 
Dessutom har en tidigare Testperson till mina studier återkommit med uppföljningfrågor som jag har svarat på. Kul när personerna jag arbetat med återkommer för råd och återkoppling.
 
Kram kram från Välbefinnaren

Kommentarer


Kommentera inlägget här: