Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Bokad Tenta och Bokad resa

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Hej Hej,
Nu börjar jag närma mig mitt slut av studier av denna kurs, jag har nämligen bokat in tenta skrivning i mitten av april. Jag är exalterad och nervös, men jag längtar som tusan tills allt har fastnat och tills skrivningen är gjord. Så nu har jag några intensiva veckor framför mig.
 
Veckan efter det har vi bokat semester till New York. Denna gång blir det jag, kärleken, bästaste Tina, en vän M som jag inte sett på hundra år plus 5 tjejer till som jag inte känner. De ska bli ett stort äventyr och fruktansvärt skoj att träffa Shari, Damon och Mary-Rose som vi lärt känna på resor i Indien och Marocko. Skoj SKoj Skoj!!
 
Så... har du några rekommendationer på vad vi absolut INTE får missa? Jag är ingen shoppare, men jag gillar goa drinkar, smakrik mat, hälsa och vackra ting. Så jag är i behov av mängder av tips.

Kommentarer

  • art by tina säger:

    Yeah! Jag har ju shoppat nu innan så jag kanske inte behöver shoppa så mycket over there haha. Skoja med mig aprillo.

    Ska du göra tentan i sverige eller england?

    Svar: Hahaha Aprillo!!
    Jag ska göra tentan i Sverige, hittade en skola i Örebro som kan hjälpa mig. Spenderade alla pengar till New York så det blir ingen UK resa förrän till sommaren. =)
    Sabine J Ö

    2014-01-30 | 20:24:25
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: