Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Brist på vitamin B12 och magsår

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hittade ytterligare en bra artikel hos Natural Nutrition som jag vill dela med mig av. Du hittar artikeln här. Den handlar om hur mediciner mot magsår och andra sjukdomar där det är en hög nivå av magsyra kan leda till vitamin B12 brist. Samtidigt vill jag rekommendera dig att läsa en av mina tidigare inlägg om magsår om varför man egentligen får magsår. Man kanske inte ska vända sig till kemiska piller om man kan påverka kroppen med kost.
 
Har du något önskemål på annat hälsotillstånd som du vill läsa om, är det bra att önska på, så ska jag berätta allt jag kan. =)
 
Kram från Välbefinnaren.

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Hej Sabine! Jag bara undrade om du sett att jag svarade på din kommentar på min blogg...!
    Ha det så bra!! :D

    2014-02-01 | 01:45:05
    Bloggadress: http://anneli-in-da-house.blogspot.com

Kommentera inlägget här: