Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Epic weekend

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Haft en riktigt bra helg med kärleken och vänner. I fredags ringde jag Viktor vid fyra och frågade om vi skulle spala minigolf/bangolf vid Golfbaren i Krisineberg. Så där träffades vi efter jobbet. Vi började med lite mat, för mig blev det pulled pork med majschips, salsa, creme fraiche och guacamole. Supergott.Sen började tävlingen! De var jämt ända fram till sista hålet, men sen förlorade jag. Rekommenderar verkligen den golfbnan med mat och dryck. Jag åker förbi golfbaren varje dag på väg till jobbet och har velat gått ditt länge. Så kul att vi äntligen kom dit!
 
Efter det gick vi vidare till Restaurang Piren som ligger i närheten, som jag hittade via Instagram och inte hade varit på tidigare heller. Där skulle vi bara ta en drink, men maten såg så himla god ut så de blev ytterligare en middag. Jag åt supergoa musslor med chorizo. Så himla gott! Önskar att magen varit lite större så att all mat fått plats, och kanske att vi inte ätit den första middagen även om den också var god. Hit kommer jag absolut gå igen!
 
På lördagen var jag hos Pamela på middag med Petra, Lorena, Sara och lilla Holger. Vi åt rdbetor med chevreost till förrätt, sen Biff Rydberg (så himla magiskt gott) och sen blåbär parfait. Vi har roterande schema på vem vi träffas hos, vilket är en jättekul grej och skönt att bli bortskämd med go mat och dryck. Efter middagen blev det utgång för en del av oss. Kul att få dansa igen och träffa alla tjejer!
 
Vad har du gjort i helgen? Nå skoj!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: