Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Resekamratens text och bilder

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Hej Hej, Ni vet ju att jag var i Marocko med min pojkvän Viktor, bästaste reskamraten Tina och hennes pojkvän Christian, där träffade vi också Shari från New York som jag och Tina lärde känna på vår Indien resa. Tina och jag har varit på några resor tillsammans, hon är en grym resekamrat! Vi har besökt Indien i 6 veckor, Riga, Danmark (när vi var i tonåren), England (miljoner gånger), Marocko och nästa inplanerade resa bär av till New York.
 
Tina har skrivit flera inlägg på sin blogg om vår Maarockoresa. Kolla in hennes kategori "Resa. Marocko" här med text och bilder. Kul att läsa hur någon kände och tyckte om en resa man varit på tillsammans.
 
Kram från Välbefinnaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: