Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

facebook.com/valbefinnaren

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

 
 
Nu kan ni också följa mig på facebook och min nya sida Välbefinnaren. Jag kommer mesterdels länka till bloggen och dessutom är mitt twitterkonto kopplat till sidan och instragramfoton vill jag också att de komma upp med automatik men har inte listat ut hur ännu. Någon som vet hur?! Dessutom kommer jag länka till andra bloggare och artikler som jag gillar och tycker att andra också borde läsa.
 
Så sök på Välbefinnaren för att hitta mig på Facebook. Hoppas du gillar sidan.
 
Har du tips på förbättringar eller önskemål är de välkomna.
 
Må Väl
Välbefinnaren

Kommentarer

  • art by tina säger:

    Alltså fattar du hur mycket jag vill åka tillbaka när jag gick igenom alla inlägg från Indien nu. Fan vilken fantastisk resa vi gjorde! http://trueborn.blogg.se/category/resaindien.html

    Svar: Konstigt.... jag tänkte bara igår på att om det inte blir någon sista minuten i sommar kanske jag skulle dra med mig kärleken till Indien i vinter i två-tre veckor... ska ni me?! ;-) Ska läsa alla dina inlägg nu. Kram vännen.
    Sabine J Ö

    2014-05-20 | 22:07:46
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: