Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Lördagsmåltider

Kategori: -Mina tankar & känslor

Jag fortsätter med att lägga upp foton på måltider jag äter under dagen för att visa vad Välbefinnaren äter för något. Här kommer foton för lördagens måltider, idag söndag har jag inte fotat min mat alls. Men jag fortsätter imorgon måndag på samma spår.
 
En sen frukost blev hemmagjord äppelmos med kanel och toppat med havremjölk, till det serverades en smoothie med körsbär, blåbär, mjörnbär, vatten, bipollen och lecitin. Kommer skriva om denna smoothie i ett längre inlägg vid ett senare tillfälle.
 
Till lunch blev det fiskburgare som vi lagade för ett tag sen som låg i frysen, en blandsallad, löjrom och en cream fraise-blandning till sås. Läs inlägget kring fiskburgarna här, där finns receptet och där berättar jag också lite kring vilken effekt fisk har på kroppen.
 
På kvällen var vi i Uppsalla på BBQ hos några vänner. Lax, potatis, hallomi, mozarella, tomat, svamp, paprika och chili fylld med ost. Kvällen serverade också en del vin. Under dagen i Uppsala var på också på stan för att äta mjukglass. Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: