Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Mina tre mål under torsdagen.

Kategori: -Mina tankar & känslor

Efter uppföljning av tidigare inlägg "Vad Välbefinnaren äter.... på riktigt" kommer mitt andra inlägg på vad jag egentilgen äter. Läs gärna tidigare inlägg som jag länkat ovan för att få en mer förståelse av varför jag lägger upp foton på all min mat. Till snack under dagen blev det en blandning av nötter. Kan också tillägga att jag igår kväll åt chilicheese som snack.... det är något som jag ock min kille älskar och hittade det på Prisextra. (Men dom var ganska toma på ost).
 
Till frukost blev det dubbel espresso med mjölk samt turkisk yogurt och soja yogurt (krämig blandning) med blåbär, björnbär och lite musli.
 
På lunchen åt jag på företagets restaurang och där åt jag en blandning av grönsaker med svamppasta och knäckebröd. Tog även en rödbetssoppa som jag inte åt upp.
 
Till middag gick vi på ölhacket i området där jag åt lax, potatis med en väldigt lite sallad och guacamole.

Kommentarer

  • Linn säger:

    Intressant att "bokföra" sin mat på det sättet. Det finns ju någon sajt på nätet också där man kan skriva in allt man äter och få en uträkning av näringsinnehåll. Den har jag ofta tänkt att jag ska använda, under en period bara för att se hur jag ligger till.

    Svar: Intressant! Det ska jag kolla på. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag bara fylla i informationen bara några dagar innan jag tröttnar. =) Men lärorikt kan jag tänka mig även om det bara är för några dagar. Kram kram
    Sabine J Ö

    2013-04-26 | 20:05:29
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/
  • Linn säger:

    Tror det räcker med några dagar, bara för att få en känsla av om man gör ungefär rätt eller är helt tokfel ute :-)

    Kran

    Svar: HiHi! Tokfel ute! Hihi. Ja. Kram
    Sabine J Ö

    2013-04-26 | 20:39:48
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: