Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Nu tar jag semester från bloggen

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

Hej Hej,
 
Precis som många andra har jag bestämt mig för att ta semester från bloggen under sommaren, fram till 1 september. Dels för att det är sommar och dels för att jag tänker fokusera mer på mina studier i några veckor. Men jag hoppas att ni fortsätter tittar runt bland tidigare inlägg och hittar något som intresserar er. Har ni frågor kring hälsa, kost eller bara vill säga hej så kommer jag läsa mina kommentarer då och då, så det är bara att fortsätta kommentera.
 
Önskar er alla en fantastiskt sommar och trevliga resor för er som ska åka bort.
 
Vi hörs!
 
Många soliga kramar från Sabine- Välbefinnaren
 
PS.
 
Är ni intresserade av att förbättra din hälsa och vill vara Testperson i mina studier, du lär dig om din kropp och jag får betyg av skolan på arbetet, så går det bra att läsa mer genom att klicka på bannern nedan och mejla mig.
 
 

Kommentarer

  • fight4fit säger:

    Då hoppas jag att du för en underbar ledighet :) Och ser fram emot när du kommer tillbaka i september!

    Svar: Tackar Tackar! Önskar dig också en fantastisk sommar. Ses i september! =)
    Sabine J Ö

    2013-07-31 | 23:11:57
    Bloggadress: http://www.fight4fit.se
  • FlizanLizan säger:

    Hejsan

    Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

    2013-08-01 | 14:14:57
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
  • Linn säger:

    Njut av pausen och sommaren så ses vi i september!

    Kramar :-)

    Svar: Hej Hej, Jag har nu haft min semester (två lång weekends away och annat) och är tillbaka till bloggen.... på söndag. Men kunde inte hålla mig längre. ;-) Hur är det med dig? Kramar på dig
    Sabine J Ö

    2013-08-10 | 12:32:58
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: