Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Näst sista delen inskickad

Kategori: -Pluggdagar

Idag har jags krivit klart mitt mjölkarbete, det blev på 3 A4 sidor. Stolt! Så det kommer jag lägga ut på bloggen när jag får tillbaka betyget. Dessutom har jag skrivit klart mina arbeten kring mina två Test personer. Allt är inskickat så nu kan jag påbörja den absolut sista modulen. Underbart, men också lite läskigt eftersom att jag sen är färdig utbildad. Kan inte förstå att det är så nära! Men man blir samtidigt lite nervös, jag menar, jag kan ju inte allt om allt. Och ju mer man lär sig desto mer inser man att det finns sååå himla mycket mer att lära sig.
 
MEN..... till sista delen behöver jag nu en Test Person till mitt arbete. En person över 30 är idealiskt.Lär mer genom att klicka på bannern och kontakta mig för anmälan eller frågor på
sabine_johansson_ohlen(snabbel A)hotmail.com. Om inte du är intresserad får du gärna sprida det vidare till personer som du tror är intresserade.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Kanske vet du inte allt om allt, men du vet mycket om mycket - det är jag helt säker på! Och du vet mer än de allra flesta. Lycka till nu i slutspurten :-)

    Kramar

    Svar: Ohh va gullig du är! Tack för stödet! Kramar om tillbaka! =)
    Sabine J Ö

    2013-10-09 | 22:27:06
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: