Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Recap av vad jag lärt mig och vissa delar glömt

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej,
 
Nu är jag inne på sista delen av min kurs innan jag är färdigutbildad. För denna del är det 8 häften som ska läsas igen, inga övriga arbeten förutom två arbeten med två försökspersoners hälsohistorik. Jag har idag läst ett av häftena där de går igenom mycket av det jag läst under dessa år. Mycket intressant att få mer.... struktur på texten. Annars har jag behöva gå igenom olika områden och delar för att förstå, men här står allt svart på vit. Mycket bra!
 
Jag funderade på om jag efter kursen inte förtjänar en liten semester för mig själv, för att fundera på vad jag vill med min utbildning egentligen och hur jag ska gå vidare med mina mål. Det tycker jag att jag förtjänar! =)
 
Nu ska jag åka och storhandla mat för imorgon får vi gäster från västkusten. Spännande! Mer om det efter helgen.
 
Kram kram på er.
 
Jag behöver fortfarande försökspersoner till mina studier för den sista delen. Jag vet att jag kanske är lite tjattig om detta, men det är genom bloggen som flest människor har anmält sig så den kanalen funkar bra för mig. Om jag kommer jobba med detta senare så är det kanske kunder jag leter efter istället genom den kanalen! =)
 
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Klart du är värd semester :-)

    Kram kram

    Svar: Kan inte säga emot dig! =D Kramis och trevlig helg.
    Sabine J Ö

    2013-10-17 | 16:53:17
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: