Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

ICA-Stig tipsar

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Såg denna reklam från ICA i metro en morgon när jag åkte till jobbet. I reklamen kan ni läsa information om olika mineraler, vad dom har för funktioner i kroppen och i vilken typ av föda dom finns rikt i. Jag gillar reklamen, helt i min smak, dels för att den är rik på information om näring och dels för att jag tycker den är lite komisk.
 
Ni kan om ni vill läsa mer om dom olika mineralerna och vitaminerna genom att klicka på ämnet; järn, magnessium, kalcium, kalium, A-vitamin, C-vitamin och antioxidanter. Ni kan också hitta information om dom resterande mineralerna och vitaminerna under kategorierna "Vitaminer" och "Mineraler".
 
Kram kram från Välbefinnaren
 

Kommentarer

  • Marie Bergman säger:

    Ja det var verkligen god sushi. :) Restaurangen heter Devil Sushi eller något liknande. Rekommenderas! :)

    Svar: Tack, de stället ska jag kolla in. Googlade Devil Sushi och hamnade på en hemsida som hette Hattori. Tror det är samma ställe, för det är en lyx-sushi-restaurang. =)
    Sabine J Ö

    2013-02-06 | 12:53:25
    Bloggadress: http://livetiluxemburg.se/
  • FlizanLizan säger:

    Hejsan

    Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

    Svar: Tack, men nej tack! Trevlig kväll.
    Sabine J Ö

    2013-02-06 | 15:44:46
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
  • Linn säger:

    Ha ha, vad söt! Och kul. Har inte sett den på riktigt, men det verkar som en reklam även i min smak.

    2013-02-06 | 16:40:47
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: