Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Allergi, Herpes, Magsår, PMS, IBS, Urinvägsinfektion, Mensvärk- Läs mer här

Kategori: -Olika sjukdomar/"Sjukdomar" & Min diabetes

Hej Hej,
 
Tänkte dela med mig av några inlägg jag skrivit genom året och månaderna jag skrivit här på bloggen, ifall att ni tidigare inte läst dom. Detta är några av dom lite längre inläggen där jag förklarar hur problemen uppkommer, varför och hur dom kan behandlas. Om ni har något önskemål på sjukdomar eller symptom som ni vill att jag skriver om så är det bara att säga till.
 
Allergi - Läs mer här
Herpes - Läs mer här
Magsår (och surauppstötningar) - Läs mer här och här
PMS - Läs mer här
IBS - Läs mer här (del 1) och här (del 2)
Urinvägsinfektion - Läs mer här
Mensvärk (kort inlägg) - Läs mer här
 
Eftersom att jag är diabetiker så har det blivit några inlägg om det också, så sök på kategorin "Olika sjukdomar/"sjukdomar" & min diabetes".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: